CMS WordPress to uwielbiane przez tysiące użytkowników narzędzie do tworzenia stron internetowych. Jednak jak każda aplikacja webowa wymaga bieżącej obsługi i wsparcia technicznego zapewniającego jej stabilne funkcjonowanie oraz spokojny rozwój Twojej firmy w internecie.
Wsparcie WordPress
Ogromna ilość funkcji, dziesiątki tysięcy wtyczek i rzesze deweloperów na całym świecie rozwijają to narzędzie każdego dnia. Dodają setki nowych wtyczek, motywów, funkcjonalności czy łatają dziury bezpieczeństwa. W ciągu miesiąca użytkownicy WordPressa piszą blisko 42 miliony nowych postów, walcząc o zainteresowanie użytkowników i pozycję w Google. Już ponad 26% wszystkich stron internetowych na świecie jest opartych o WordPress, a spośród tych posiadających system zarządzania treścią WordPress stanowi aż 60%.
Statystyki są imponujące. Świadczą nie tylko o popularności dziecka Auttomatic Inc., ale również o tym, że ten system żyje i stale się rozwija. Niestety to właśnie przez te statystyki WordPress jest również łakomym kąskiem dla hakerów.
Nie wpadaj w panikę. Dzięki stałej optymalizacji i wsparciu technicznemu WordPress Twoja strona będzie bezpieczna, a dane Twoich klientów nigdy nie trafią w niepowołane ręce. Jeśli oczekujesz więcej, zadbamy o jego ciągłą optymalizację pod względem kodu, sprzedaży czy choćby optymalizacji pod kątem wyszukiwarek. Wykonywanie tego wszystkiego osobiście może zająć mnóstwo czasu. Dlatego rozwiązaniem jest zdecydowanie się na wsparcie techniczne WordPress oferowane przez pierwszy w Polsce WordPress House – SiteCare.
Zaopiekujemy się Twoim sklepem internetowym
Sklepy i strony internetowe oparte o CMS WordPress tworzymy od ponad 10 lat. To bogate doświadczenie pozwala zagwarantować naszym klientom najwyższe standardy obsługi i wsparcia technicznego na rynku. Lata praktyki i 22-osobowy zespół zapewnią Twojej stronie internetowej bezpieczeństwo i ciągłość działania. Dzięki zaufanym partnerom hostingowym oferujemy 99,9% SLA.
Nasze wsparcie nie tylko gwarantuje stabilną pracę, szybkie ładowanie się strony i bezpieczeństwo Twojego serwisu. W ramach współpracy nasi deweloperzy wykonają dowolne prace przy rozwoju sklepu, którym się opiekujemy. To jednak nie wszystko.
Całodobowy monitoring Twojej strony lub sklepu online
Twoja strona nie działa poprawnie, została zaatakowana, pojawiły się błędy? Być może przestała działać? Dzięki całodobowemu systemowi monitoringu w razie problemów ze stroną czy jej shutdownem zostaniemy natychmiast o tym fakcie powiadomieni, a nasz zespół przystąpi do eliminacji problemu. Decydując się na nasze wsparcie WordPress, nie musisz się martwić o to, że sprzedaż w Twoim sklepie spadnie przez błąd techniczny.
Wyspecjalizowane i dedykowane wsparcie
Od ponad dekady zajmujemy się WordPressem. Znamy go od podszewki. Nasz 22-osobowy zespół tworzą nie tylko doświadczeni opiekunowie klienta, ale również posiadający bogate doświadczenie front-end i back-end developerzy wyspecjalizowani między innymi w technologiach takich jak: JavaScript, PHP, MySQL, HTML, CSS, Bootstrap.
Dzięki takiemu doświadczeniu i skupieniu się wyłącznie na WordPressie możemy z niezwykłą szybkością i precyzją reagować na zapotrzebowanie naszych klientów, skracając czas reakcji nawet do kilku godzin jednocześnie oferując doskonałe wsparcie WordPress.
Stała optymalizacja sklepu
W ramach obsługi nasz zespół stale weryfikuje i optymalizuje działanie sprawności sklepu lub witryny internetowej. Sprawdzamy szybkość ładowania się strony, luki bezpieczeństwa, użyteczność oraz dokonujemy niezbędnych aktualizacji. Jednak to nie wszystko. Cyklicznie weryfikujemy aspekty związane z SEO, wdrażamy rekomendacje i optymalizujemy treści tak, aby sklep był lepiej widoczny w wyszukiwarkach.
SiteCare to nie tylko administracja Twoją stroną
Poza stałym monitoringiem i optymalizacją WWW proponujemy naszym klientom niezwykle niezawodny hosting WordPress SSD, certyfikat bezpieczeństwa SSL oraz wdrożenie zaawansowanych zabezpieczeń WordPress.
Decydując się na współpracę z SiteCare, możesz otrzymać nawet 5 godzin prac przy dowolnych zadaniach deweloperskich, szybką obsługę zgłoszeń (maksymalny czas reakcji na zgłoszenie nawet 8 godzin), zaawansowaną optymalizację szybkości działania oraz monitoring 24/7 z powiadomieniami SMS.